TENTERA AMERIKA MENDARAT DI AIRPORT TERENGGANU SEMALAM??


Sejak malam  tadi kegusaran berlaku kepada rakyat negeri terengganu dengan ketibaan sebuah pesawat boeing 777 yang mendarat di Lapang Terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu.

 Pesawat yang membawa seramai 300 orang askar Amerika itu tiba dari Diego Garcia yang akan berpengkalan selama beberapa hari di Gua Musang untuk latihan tentera.

Ketibaan askar-askar tersebut belum dipastikan secara detail tujuan dan niat mereka ke Malaysia ini dan pelbagai spekulasi telah timbul dan bermain difikiran rakyat terengganu kursusnya.

Apa pun pihak berwajib perlu membuat perjelasan kepada rakyat tentang ketibaan pesawat boeing 777 yang lengkap dengan alatan perang dari Amerika itu.

sumber :KLIK SINI



8 comments:

  1. Malaysia dah mula cari pasal ,,, ni le akibat kalau x ikut cara islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang bodo lagi bahlol je ckp cara PAS. PAS tu cume parti, tak bawak masok kubo pun. Islam tu agame, yang mane kebodohan ko timbul sbb jahil pasal islam. pegi skola blaja agame islam balek. bodo. tak abeh2 ngn politik

      Delete
  2. This is the Keris Strike 12 training and is a regularly scheduled, multinational exercise sponsored by the U.S. Army Pacific (USARPAC) and hosted annually by the Malaysian Armed Forces. Keris Strike 12 is the latest in a continuing series of exercises designed to promote regional peace and security..

    ReplyDelete
  3. Kenapa x gi training kat Palestine jer ??

    ReplyDelete
  4. Kedatangannya utk memantau kawasan rezab minyak yg ada... Oboma dtg baru2 ni utk dapatkan kontrak carigali minyak dari Nagib secara paksarela !! Pokjib kena setuju sbb dah diugut dgn kes MH370... kalo x setuju, maka byk lagi MH akan jadi korban oleh tentera negara mata helang ni...

    ReplyDelete