DAP akan Ambil Alih Kerusi PKR Dun Bandar!




Sudah lama penulis tak tengok YB Azam Ismail yang dinaikkan oleh Pas masa PRU13 sebagai Adun Bandar Parlimen Kuala Terengganu yang hilang tanpa jejak di dun beliau semenjak bersama pakatan Harapan.

 Agak malang nasib pengundi yang memilih beliau kerana pada ketika ini kesungguhan pihak DAP untuk mengambil alih kerusi PKR semakin memuncak dengan pelbagai kempen bagi memenangi hati pengundi cina.

Azam mana, Azam mana???  Takkan sesekali menjelma hanya bagi air mineral jer kat padang Bukit Besar untuk orang yang sedang beriadah? Berapa sen sangat air mineral tu sebotol kalau nak bandingkan dengan elaun jadi adun hampir RM13 ribu sebulan….untunglah jadi adun  dun Bandar, pintu opis PKR tidak pernah buka pun..


DAP sudah mengatur startegi yang pantas , dan seakan sudah Berjaya menawan kubu PKR dun Bandar yang “ada YB Bunian”..nasib la korang semua pengundi Bandar, orang suruh pilih BN korang pilih PKR, last-last dapat kat DAP?

Menang sorak kampong tergadai, terima la hakikat dari kesilapan tangan sendiri yang dah rasa bijak tapi bodoh.

No comments